header

Rychlé zprávy

Děkujeme za rekordní účast na Dni dětí. 54 dětí a spousta rodičů a prarodičů! Tešíme se na viděou ;).

Žluté Rosničky
Rosničky v Berouně na bruslích PDF Tisk Email
Napsal uživatel Danča
Středa, 31 Říjen 2012 16:21
Podzim už začal, a tak jsme se s Rosničkami rozhodly, že si vyjedeme na výlet. Vybraly jsme si  Beroun, kde mají údajně hezkou in-line stezku. Tak jsme se tedy sešly ráno v sobotu 6. 10., a protože jsme byly jenom tři - Maruška, Eliška a Danča - tak jsme jedním autem vyrazily do Příbrami, odkud nám jel vlak do Berouna.

Poté co jsme dorazily, jsme se nechaly vést Eliškou, která říkala, že cestu zná. Ale i přes  Eliščiny „znalosti“ Berouna jsme se nakonec musely zeptat asi pěti lidí na cestu. Brusle jsme si sice obuly dříve, než jsme měly, ale nakonec jsme se dostaly na správné místo. Bez větších potíží jsme dobruslily až k místu, kde jsme si daly svačinu. Po té jsme vyrazily dál, kde na nás čekal prudší kopec, který jsme všechny úspěšně zdolaly. Po chvíli jsme se ale musely otočit nazpátek, protože tam začínala méně upravená cesta. To nás bohužel čekal onen prudší kopec, který jsme musely tentokrát sjet. Ale nakonec jsme všechny (i přes držení se stromů a poznatku nějakého pána, že: „Stromy došly.“) kopec sjely.

Cesta zpátky uběhla mnohem rychleji, a tak jsme se ani nenadály a už jsme byly na vlakovém nádraží, kde jsme si na náš vlak musely chvilku počkat. Ale nakonec jsme se dočkaly a nastoupily do vlaku, jen jsme si nebyly moc jisté, jestli je to ten správný vlak, dokonce nepřišel ani pan průvodčí, aby nám zkontroloval lístky, a tak jsme jen napjatě čekaly, kam že ten vlak vlastně jede.

Eliška, která se chtěla nějak zabavit, se rozhodla, že si mezi dalšími cestujícími najde nějaké kamarády. Mávání jí přišlo jako nejlepší způsob, jak se s někým seznámit. Eliška nakonec ve svém snažení nebyla úspěšná, ale my měly radost, protože jsme dojely do Příbrami. Tam už jsme nasedly do auta a jely domů.
                                                                                                                                         Danča

Květnová výprava Žlutých rosniček PDF Tisk Email
Napsal uživatel Magda
Středa, 30 Květen 2012 09:12

Jednu květnovou neděli jsme s družinou Žlutých rosniček vyrazily na kratší výpravu, spíše takovou delší procházku.

V počtu dvě vedoucí a dvě členky jsme se vydaly od klubovny směrem na Holanku a dále lesem na Obory. Cestou jsme se kochaly přírodou, liškou, která nám naháněla trochu hrůzu a samozřejmě řešily všelijaké věci. Cesta lesním terénem byla opravdu vyčerpávající, proto jsme si musely dát svačinovou pauzu. Během občerstvování přišla řada na slovní hru, kterou si připravila Štěpka. Po chvíli jsme vyrazily opět na cestu. Uprostřed lesů a luk jsme narazily na opravdu luxusní chatu, spíše vilu, kterou jsme nekrátce obdivovaly. Když byl čas oběda, našly jsme vhodné místo na rozdělání ohně a uvařily si Bermudskou baštu;-) Během pečení bašty nastal čas na Elišky hru.

Po obědě jsme ohniště uklidily, místo urovnaly a vydaly se na cestu zpět do Višňové. U rozcestí k tábořišti na Chaloupkách se naše cesta rozdělila- my s Maruškou pokračovaly do Višňové a Štěpka s Eliškou do Ouběnic.

Za Žluté rosničky Magda

Vánoční schůzka Žlutých rosniček PDF Tisk Email
Napsal uživatel Lucka
Pátek, 07 Leden 2011 21:31

Jelikož tento půlrok byly naše schůzky takové rozházené, jednou ve středu s Maruškou, jindy zase ve čtvrtek s Magdou, všechny jsme se těšily na vánoční schůzku, kde jsme se sešly opravdu všechny.

Ve středu 22. 12. 2010 jsme se sešly v podvečer v naší krásně vánočně vyzdobené klubovně. Světýlka svítila, koledy hrály, svíčky hořely, cukroví vonělo, voda na čaj se vařila a nechyběl stromeček zasypaný dárky. Nejdříve jsme se posadily kolem stromečku a užívaly si vánoční atmosféry. Poté přišel čas na jednu malou hru, při které se holky rozdělily na dvě skupiny a každá skupina dostala kartičky s názvy států a kartičky se jmény (např. Děda Koleda, Weihnachtsmann, Santa Claus, Befana, …). Jejich úkolem bylo přiřadit ke každému státu jméno osoby, která tam naděluje dárky. Něco jsme znaly a něco pro nás bylo novinkou, například to, že v Bulharsku naděluje dárky Děda Koleda:-). Po hře přišel čas na rozbalování dárků, kterých bylo opravdu hodně. Když jsme se doradovaly z nadílky, tak jsme klubovnu uklidily a vydaly jsme se do kostela na Betlémské světlo.

Vánoční schůzku jsme si hezky užily a těšíme se na skautování v novém roce.

Magda

Výprava do Českých Budějovic PDF Tisk Email
Napsal uživatel Lucka
Sobota, 26 Prosinec 2009 19:17

V sobotu dne 12. 12. (hezký datum :-) ) se naše družinka Žlutých rosniček vydala do krásného města České Budějovice. Jelikož zde Magda studuje, tak rádkyně napadlo, že bychom toto město mohly lépe poznat i my.

V sobotu ráno jsme se s batohy na zádech sešly u klubovny a společně vyrazily na křižovatku, odkud jsme jely na vlakové nádraží do Příbrami a z Příbrami vlakem pěkně až do Budějic :-). Cestou jsme pojídaly připravené svačinky od maminky :-) a kochaly se krajinou z okna kupé. Až nám příjemná paní průvodčí :-) řekla, že na další zastávce vystupujeme. V Budějovicích jsme měly zajištěné ubytování ve volnočasovém centru, kde nás hned po našem příchodu ubytovali do 3 pokojů. Po chvíli nám Maruška s Magdou oznámily, že do bazénu, do kterého jsme se všechny moc těšily, půjdem už dneska... joooo :-). Cestou k aquaparku jsme se ještě stavily na hejbacím mostě... to byl zážitek :-)! Všechny jsme na teď vyskočily a po doskočení zpět na zem se most začal nepatrně hýbat, až jsme takhle skočily 20krát a hýbání bylo hned patrnější:-).

V bazénu to bylo super! Byly tam skokanské můstky, kterým většina z nás neodolala... sice jsme si mohly skočit jen z nejnižšího, ale i tak to bylo fajn. Byl tam také tobogán, byl docela pomalý, ale s dobrou taktikou jak jet rychle, a nebo naopak pomalu, byl i tobogán super. Nechyběla ani pára, vířivka a dlouhý plavecký bazén. A tak to nějak rychle uteklo, až jsme musely zamířit ke sprchám a pak k sušičům vlasů a zpět do ubytovny. Na pokojích jsme všichni netrpělivě čekaly na večeři á la MaM :-). Když jsem přišly do kuchyně , byl zde prostřený stůl a uvařené těstoviny buď se sýrovou omáčkou, nebo kečupem. Mňam, to je super, řekly jsme si všechny a čekaly na Magdu, která zde s námi ze záhadného důvodu nebyla... až se rozrazily dveře, ve kterých stála Magda se třemi pizzami v ruce... To bylo překvapení! Takže nakonec nejen dobré těstoviny ale i pizza k tomu. To jsme si ale daly a naplnily svoje bříška až do posledního místečka.

Po večeři jsme ještě vyrazily do města. Chvíli jsme se dívaly na bruslící lidi na náměstí... je zde totiž udělané kluziště, ale jelikož brusle jsme sebou neměly, tak nám muselo postačit jen to dívání se na ostatní. Poté jsme si obešly zdejší náměstí, objevily jsme pár moc pěkných obchodů, do kterých bychom zejtra chtěly ještě zajít :-), až jsme došly zpět k ubytovně. Večer už jsme měly volnou zábavu, zahrály jsme si Dančou a mnou připravenou hru s otázkama a odpověďma a poté vyčistit zuby a šup do postelí.

V neděli ráno jsme posnídaly, měly jsme rohlíky s nutelou a kdo chtěl, tak i se salámem a sýrem. Poté jsme vyrazily do města po obchodech. Stavily jsme se ve vyhlídnutých ze včerejška, v některých i 2krát :-), až jsme dorazily do takového většího centra, kde jsme měly rozchod. Po příchodu do ubytovny na nás už čekala Maruška, která s námi do města nešla a uklidila za nás pokoje (díky, Maru :-)), rádkyně udělaly oběd v podobě gulášovky a hrachovky s chlebem, na kterém jsem si všechny moc pochutnaly. Pak už jen dozabalit si věci do batohů a jít na nádraží, ze kterého nám v 15:00 hodin jel vlak. Rozloučily jsme se s Magdou, která zde zůstala, a vlak se rozjel. Do Příbrami, kde byla naše konečná, jsme přijely asi v 5 hodin večer. Zde na nás čekali rodiče s auty a rozjeli jsme se domů. Byla to moc pěkná výprava se spoustou zážitků :-)!