header

Rychlé zprávy

Děkujeme za rekordní účast na Dni dětí. 54 dětí a spousta rodičů a prarodičů! Tešíme se na viděou ;).

Podzimní oddílová výprava do Čáslavi PDF Tisk Email
Napsal uživatel Eliška Týnka
Pátek, 01 Listopad 2013 16:27

Takže...Co si představíte pod pojmem podzimní oddílová výprava? Já si představím spoustu zážitků, skvělých lidí, ale hlavně 10 hodin strávených ve vlaku. Ptáte se kam a na jak dlouho jsme jeli? Jeli jsme do Čáslavi nedaleko za Prahou, ale cestu tam jsme si o něco prodloužili.

Začalo to... v PÁTEK 25.10. v 16 hodin, kdy jsme se všichni sešli ve Višňové, a společně čekali na autobus. Když autobus přijel, všichni jsme si nastoupili a jeli směrem Příbram. V Příbrami jsme vystoupili, a přesunuli se na vlakové nádraží, kde jsme čekali jak na vlak do Prahy, tak i na Lukyho a Honzíka z Gepardů. Za chvíli na vlakové nádraží dorazili dva vlaky, všichni si rychle nandali krosny a běželi k prvnímu vlaku. Ale abychom se stoprocentně přesvědčily, že je to náš vlak, tak se Maruška zeptala pana průvodčího, ale ten nám řekl že náš vlak je až ten druhý. Tak jsme se všichni mezi lidmi procpali a nastoupili do druhého vlaku. Usadili jsme se, sundali si krosny a vlak se rozjel. V tom jsme si ale uvědomily, že jedeme na opačnou stranu a že to průvodčí popletl. Asi si řikáte jestli jsme začali panikařit? Ale vůbec ne, zůstali jsme v klidu, vystoupily v Březnici a počkali na další, teď už ale správný vlak. Ten nás odvezl do Berouna, kde jsme přestoupili na vlak do Prahy. V Praze na nás čekala Mirča a Kyslík a společně jsme vyrazili do Čáslavi. Už byla pěkná tma, ale na nás tam čekal Zrzek, který nás dovedl až do klubovny.

V SOBOTU ráno jsme se vzbudili, vyčistili zuby a někteří z nás připravovali snídani. Po snídani nás Maruška a Evka rozdělily na dvě družstva. První družstvo:  Ráďa, Naďa, Martin, Mařenka, Lucka, Týnka, Eliška. Druhé družstvo: Kyslík, Mirča, Honzík, Luky, Terka, Kája. A společně jsme šli na náměstí Jana Žižky v Čáslavi, kde nám Maruška dala papír s úkoly, které máme splnit, a kdo to bude mít dřív tak vyhrál. Když závod začal, všichni se moc snažili, bylo to vyrovnané, pak zase ne, družstva se potkávali u stejných úkolů, ale nakonec zvítězilo první družstvo, ale jen o pár minut. Poté jsme si dali sváču a vyrazili na vlak, kterým jsme jeli do Třemošnice. Ve vlaku byla ale také zábava, společně jsme hrály různé hry, a cesta nám utíkala rychle. Z Třemošnice jsme vyrazili pěšky do Lovětínské rokle. Trvalo to jen chvíli a tak jsme se rozhodli, že vyšlápnem ještě malý kousek i k zřícenině hradu Lichnice. Zde jsme si odpočinuli, najedli se a vyrazili zpět do Třemošnice a do Čáslavi. V klubovně holky uvařily gulášovku na svačinu. Poté následovala Marušky hra.  Rozdělila nás do dvou skupin a dala nám papíry s otázkami týkající se Železných hor. Informace jsme sháněly v mapě, článku nebo na stromech venku. Když hra skončila, šli jsme se navečeřet a v 21:00 hodin přijela Lucka.

V NEDĚLI ráno jsme si přispali o hodinu, jelikož se měnil čas, a proto byli všichni ti, kdo si nepřeřídili hodinky, zbuzeni dřív. Po snídani jsme se sbalili a vyrazili na vlakové nádraží, odkud nám jel vlak do Kutné Hory. V Kutné Hoře na náměstí si všichni dali zmrzlinu a později svačinu. Ale neviděli jsme nejen náměstí, ale i Chrám sv. Barbory a také všemi obdivovanou Kostnici. Vlakem jsme pak vyrazili do Čáslavi, kde se někteří odpojili na nákup surovin na večeři. Mezitím nám Maruška vysvětlila, jak se vyrábějí papíroví draci. Ačkoliv jsme z toho měli všichni strach, nakonec se to povedlo a byli z toho nádherní draci. Ale také nás popadl hlad, a tak jsme si každý opekli svého buřta a snědli ho společně s grilovanou zeleninou, opečenými brambory a dresingy, které připravila Evka. Večer se hráli karty, Aktivity a Bang.

V PONDĚLÍ jsme si dali sváteční snídani, sbalili se, uklidili klubovnu a šli ven pouštět draky. Někomu lítal víc a někomu míň, ale sranda u toho byla stejně. A už bylo na čase vyrazit zpět domů. Při cestě nás v Praze opustili Lucka, Evka a Kyslík. Domů jsme dorazili živí a zdraví. Rodiče nás přivítali do náručí a tímto skončila naše výprava. Děkujeme organizátorům, všem se nám to moc líbilo.

Sranda nám určitě nechyběla:
1)Když jsme namazali omylem marmeládu na sýr Evka řekla: mléčný výrobek jako mléčný výrobek. (nebylo tomu tak:D)
2)Maruška šla shánět Lukyho a Honzíka a místo toho přivedla tři cizí chlapy.
3)Aby toho nebylo málo, jenom u snídaně Gepardi vylili 2 čaje a u večeře každý svou gulášovou polévku.
4)Při příjezdu, jak bylo řečeno nás přivítal hnědovlasý Zrzek. To se ovšem dotklo Elišky, která dodala: Já mu ukážu, kdo je tady zrzek, to uvidí.
5)Ptali jsme se holek, co si představí pod slovem Kostnice a Lucinka Pluhařová odpověděla: No, trochu víc mrtvých lidí.
6)U Chrámu sv. Barbory se Maruška s Kyslíkem dohadovali, jak se tento chrám vlastně jmenuje. Evka se na ně rozzlobeně podívala a řekla: Dyť to je přece Chrám sv. Brambory.
7)Evka si od Sedmiček vysloužila přezdívku Bludička, ale pššššt, nějak se jí to nelíbí.